-
bir kere aracın ağırlık merkezi alçak olduğu için aslında çok savrulmuyor. lakin menzil işi karda resmen yarı yarıya düşüyor, ısıtma falan bataryayı sömürüyor. hele bir de kar lastiği takmazsanız arkadan itişli model 3'le acayip bir drift keyfi oluyor tabii, ama o da kasıtlı.
- bugün (107)
- / 4
- dort ceker awd elektrikli onerileri
- elektrikli araç vergisi kafam karışık
- yokuş çıkarken wallbox düşünmek
- togg servis ağı nerelerde var
- vw id 4 izlenimler
- bmw i4 kullanıcı yorumları
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- elektrik faturası son durum
- id 4 kullanım deneyimi
- elektrikli araç modelleri 2025 2026
- karda elektrikli araç
- pil garanti süreleri
- togg t10x sahibi olmak ne hissettiriyor
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- şarj süresi 80 100 arası büyü
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- elektrikliyle uzun yol yapanların halleri
- servis deneyimleri marka marka 2
- audi e tron durdukça gülüyor
- elektrikli motor sporları gelecek vaat ediyor mu
- kwh hesabı merak edenler
- kışın menzil düşüşü yaşayanlar
- uygun fiyatlı elektrikli araç önerileri
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- yılın elektrikli hatchback i hangisi 2
- pistte t10x gözler arkamızda
- porsche taycan şarj kabusu mu
- yerli elektrikli araç markası
- elektrikli motosiklet önerileri
- tesla ota güncelleme sorunları
- / 4