• bugün (107)
  1. bir kere aracın ağırlık merkezi alçak olduğu için aslında çok savrulmuyor. lakin menzil işi karda resmen yarı yarıya düşüyor, ısıtma falan bataryayı sömürüyor. hele bir de kar lastiği takmazsanız arkadan itişli model 3'le acayip bir drift keyfi oluyor tabii, ama o da kasıtlı.