-
bir kere aracın ağırlık merkezi alçak olduğu için aslında çok savrulmuyor. lakin menzil işi karda resmen yarı yarıya düşüyor, ısıtma falan bataryayı sömürüyor. hele bir de kar lastiği takmazsanız arkadan itişli model 3'le acayip bir drift keyfi oluyor tabii, ama o da kasıtlı.
- bugün (105)
- / 4
- yerli elektrikli araç markası 2
- karlı yolda elektrikli araç
- hesap ortada benzinli vs elektrikli
- şarj kuyruğu hepimizin derdi
- servis deneyimlerinde marka farkı
- batarya garantisi ne kadar sürer
- elektrikli motor sporları 2
- ikinci el tesla alinir mi simdi
- bev phev hev hangisi mantıklı
- elektrikli araç ses sistemi önerileri
- lastik seçimi ve aşınma
- ioniq 5 kullanıcı yorumları
- dort ceker awd elektrikli onerileri
- elektrikli araç vergisi kafam karışık
- yokuş çıkarken wallbox düşünmek
- togg servis ağı nerelerde var
- vw id 4 izlenimler
- bmw i4 kullanıcı yorumları
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- elektrik faturası son durum
- id 4 kullanım deneyimi
- elektrikli araç modelleri 2025 2026
- karda elektrikli araç
- pil garanti süreleri
- togg t10x sahibi olmak ne hissettiriyor
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- şarj süresi 80 100 arası büyü
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- elektrikliyle uzun yol yapanların halleri
- servis deneyimleri marka marka 2
- / 4