-
bir arkadaşımda ev6 var, birkaç kez kullanma fırsatım oldu. benim tesla model 3'ten sonra baya farklı geldi. öncelikle direksiyon başında oturma pozisyonu çok ferah, iç mekan kalitesi gerçekten iyi. hızlanması tatmin edici ama yazılım tarafı tesla kadar akıcı değil. şarj hızı 800v mimari sayesinde etkileyici, istanbul içi kullanımda menzil sıkıntısı çekmezsiniz. yine de ota güncellemeleri konusunda kore markalarının biraz daha geride olduğunu söylemeliyim. umraniyede bir yokuşta denedim, kalkışta sorun yok, süspansiyonu model 3'e göre daha yumuşak.
- bugün (109)
- / 4
- çinli araba alınır mı
- en ucuz elektrikli araba hangisi
- model 3 bagaj komedisi
- elektrikli yaris pistte
- tek pedalla sevmek sevmemek
- sarj kuyrugu muhabbeti
- wh nedir yahu
- togg t10x faturası wallbox muhabbeti
- tesla ota güncelleme ile gelen sürpriz
- istanbul ankara yolda şarj olur mu
- elektrikli araç faturası kabarık mı
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri
- evde wallbox kurarken dikkat edilmesi gerekenler
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- elon musk medcezir sendromu
- elektrikli araç alan pişman olan var mı
- elektrikli araç bakım masrafları şaşırtıyor
- elektrikli araç batarya ömrü gerçekleri
- dc şarjda ankaralı mühendis hesabı
- gm lityumsuz bataryaya yatırım yapıyor
- ikinci el elektrikli araç almak
- gerçekçi menzil hesabı yöntemi
- evde ses sistemi tercihleri
- tesla model 3 memnuniyet raporu
- byd atto 3 te ısınma süresi
- menzil hesaplama yöntemleri 2
- tesla m3 kullanmak byd den sonra
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- hızlanma bağımlılığı nasıl başlıyor
- kia ev6 günlük kullanımda nasıl
- / 4