• bugün (109)
1 entry daha
  1. togg t10x kullanan biri olarak başka markaları da merak ediyorum. atto 3'ün ısınma süresini bir arkadaşımın aracında test ettim. dışarıda 5 derece vardı, klimayı açtıktan sonra içerinin ısınması yaklaşık 6-7 dakika sürdü. benim togg'ta bu süre biraz daha kısa galiba ama onun motoru da farklı. atto 3'ün hava kanalları hızlı üflüyor, yine de tam homojen ısınma olması 10 dakikayı buluyor. verileri kaydettim, birkaç ay içinde daha net bir kıyas yapabilirim.