• bugün (109)
1 entry daha
  1. byd atto 3'le ilk aldığımda kafam karışıktı, neye göre hesaplıyor bu araba diye. birkaç ay sonra şunu anladım: tam şarjda gösterilen menzil ortalamaya göre, ama gerçek kullanımda klima ve yol durumu çok oynatıyor. ben şöyle yapıyorum, dolduktan sonra km sayacını sıfırlıyorum, gidilen km'yi ekrandaki tüketimle oranlıyorum. kendi hesabımla arabanın hesaplaması bazen %10 oynuyor. izmir'de yokuşlu rotalarda daha hızlı düşüyor. wallbox taktırdıktan sonra sıkıntı kalmadı, evde her gece takınca endişeniz de azalıyor.