• bugün (109)
  1. iki yıldır togg t10x kullanıyorum, daha once 2016 model dizel bir sedan vardı. araca alışmak bir haftamı aldı açıkçası. menzil konusunda excel'de tuttuğum verilere göre yazın 350km'yi buluyorum, kışın 280lere düşüyor. sarj ağı hala gelişmeli, ankarada şehir içi sorun yok ama uzun yolda plan yapmak gerekiyor. togg'un yazılım güncellemeleri geldikçe toparlıyor, ilk çıktığı zamanki hali değil. yerli üretim desteklesin diyorum ama fanatiklik yapmaya gerek yok, eksiklerini söylemek lazım ki daha iyi olsun.