• bugün (109)
  1. bir arkadaşımda ev6 var, birkaç kez kullanma fırsatım oldu. benim tesla model 3'ten sonra baya farklı geldi. öncelikle direksiyon başında oturma pozisyonu çok ferah, iç mekan kalitesi gerçekten iyi. hızlanması tatmin edici ama yazılım tarafı tesla kadar akıcı değil. şarj hızı 800v mimari sayesinde etkileyici, istanbul içi kullanımda menzil sıkıntısı çekmezsiniz. yine de ota güncellemeleri konusunda kore markalarının biraz daha geride olduğunu söylemeliyim. umraniyede bir yokuşta denedim, kalkışta sorun yok, süspansiyonu model 3'e göre daha yumuşak.