• bugün (109)
  1. geçenlerde bir arkadaşla konuşurken çıktı bu konu, otomobil tarihinde değişik bir terim olarak geçiyor. yani eski arabalarda gaz kelebeği kablosu vardı, o neyse oydu; şimdi elektronik gaz pedalıyla beyin araya girip 'sen istediğin kadar basma, ben bilirim' diyor. atto 3'te de hissediyorum bazen, sert bastığımda bir anlık gecikme oluyor, güvenlik önlemi diyorlar.