• bugün (102)
  1. bir kaç ay önce bir arkadaşın i4'ünü kullanma fırsatım oldu, iç kalitesi ve sessizliği gerçekten iyi ama menzil konusunda tüketim excel'ime bakınca aracın iddia ettiği rakamları yakalaması için sağ ayağınızı çok kontrol etmeniz gerekiyor. şarj ağı konusunda da togg'dan çok farklı değil, anadolu'da işiniz zor.
  2. şu bmw i4'ün en sevdiğim yanı, 'ben bir elektrikliyim' diye bağırmaması. içine oturunca klasman bir bmw'nin içindesiniz gibi hissediyorsunuz. ama aa yok yine de ufak bir 'nne o böyle len' dedirten detayı var, o da koca ön panjurun aslında bir kapalı olması. bir de menzili ve o gaz pedalından sonraki gidişi çok kral. i4 bir atas gittigim süre: tesla sahibi olarak söylüyorum, kıskandım mı? biraz evet. peki alır mıyım? şarj olmayı beklerken tesladaki o game boy seviyesinde eğlencesi yok ama en azından size deri koltuklarda patates gibi hissettirmiyor. alman teknolojisi dediğin nedir ki? kaportadaki birkaç bozuk hiza bunu çok daha samimi yapıyor. herkesin değil ama hisli birilerinin arabası.

    bu tarz araba seçimleri tamamen yaşam tarzınızla.
    bu tarz hissedişte bazen deneyip bakmak lazım.