• bugün (108)
  1. geçen kış byd atto 3 ile lastikleri değiştirdim, mevsimlik lastik işi elektrikli araçlarda daha önemli galiba. yazlıkla kışın gidince menzil düşüyor, bir de yakıt farkı var tabii, kış lastiği daha sert hamur yapıyorlar ya tüketimi artırıyor. bizim burada tavsiye edenler oldu dört mevsim tak diye, ama ne bileyim emin olamadım. izmir'de hava ılıman sayılır, yine de kışın yaylalara çıkınca tutunma farkını hissettim. wallbox'tan fırlamış gibi bir lastik masrafı çıktı ortaya, bütçeyi biraz zorladı ama güvenlik önce gelir derim.
   tümünü göster