-
geçen kış byd atto 3 ile lastikleri değiştirdim, mevsimlik lastik işi elektrikli araçlarda daha önemli galiba. yazlıkla kışın gidince menzil düşüyor, bir de yakıt farkı var tabii, kış lastiği daha sert hamur yapıyorlar ya tüketimi artırıyor. bizim burada tavsiye edenler oldu dört mevsim tak diye, ama ne bileyim emin olamadım. izmir'de hava ılıman sayılır, yine de kışın yaylalara çıkınca tutunma farkını hissettim. wallbox'tan fırlamış gibi bir lastik masrafı çıktı ortaya, bütçeyi biraz zorladı ama güvenlik önce gelir derim.
- bugün (108)
- / 4
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- pişmanım elektriğe geçtik de ne oldu
- lüks elektrikli araçlar abartılıyor mu
- bagajda pratiklik sıkıntıları
- aile karşı çıkıyor ne yapmalı
- ac ve dc şarj arasındaki fark
- otsv indirimi geldi mi
- togg servis ağı yorumları
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- formula e nin geleceği ne olur
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- tesla servis gerçekten zor mu
- lastik seçimi yaz kış farkı
- dc hızlı şarj nedir 2
- tatilde elektrikli araçla neler oluyor
- ioniq 5 kullanicilari ne diyor
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- şehirlerarası şarj molası pratikleri
- sarj kuyrugu muhabbeti
- tesla hisse senedi düşüncesi
- renault zoe ikinci el tavsiyesi
- en iyi şarj istasyonu hangisi
- rivian ve lucid türkiye ye gelir mi
- ikinci el tesla alinir mi simdi
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi 2
- yeşil enerji yavaş şarj anldıbına mı gelir
- türkiye nin elektrikli araba markası
- fiat 500e kullanıcı yorumları
- şarj istasyonu kuyrukları 2
- elektrikliye ses sistemi taktırma 2
- / 4