• bugün (107)
  1. vallahi ben zaten byd atto 3 aldıktan sonra tesla'nın hissesine baktıkça kafam karışıyo bir taraftan çin arabalarını savunuyorum öbür taraftan elon'un her dediği batıyor hee, yatırım tavsiyesi değil ama wallbox parasını bu hisselere mi yatırsam acaba.
    (bkz: elektrikli araç hisseleri)
   tümünü göster