• bugün (106)
  1. byd atto 3'ten sonra elektrikli bisiklete de sardım. wallbox'ı garaja taktım, şarj faturası iki ayda 40 lira gelmiş. ama hangi markayı alsam emin olamadım, yağmurda motor yanar mı diye kafam karışık.
   tümünü göster