• bugün (105)
  1. diyorlar ya menzil kaygısı eskidendi diye, bence buna 'her gün kısa mesafe gidenlerin rahatlığı' denir. sen bir araç çek, bursa'dan foça'ya plan yap, bak bakalım oradaki 50 kw'lık eski adaptörle nasıl küçük hesaplar yapıyorsun. tabii ben yazılımcıyım, güncellemeyle hallolur herhalde deyip geçiyorum.
   tümünü göster