-
il başta garip geliyor ama alışınca geri vitese takılı kalmış gibi hissettiriyor, frene basmamak büyük rahatlık. (bkz: regen frenaj)
bu tarz alışma süreci, bu tarz fren balatasına yazık, bu tarz yokuşta tutuş, (bkz: byd atto 3 deneyimi)
- bugün (107)
- / 4
- gm lityumsuz bataryaya yatırım yapıyor
- tek pedalla sürüş nedir
- benzinli ile elektriklinin gerçek maliyeti
- audi e tron sahipleri memnun mu
- en iyi elektrikli sedan hangisi
- bagaj hacmi yetmez diyenlere
- elektrikli araç terimleri 2
- rejeneratif frene alışma sürecim 2
- beygir gücü nedir 2
- tek pedal kullanım tecrübesi
- lastik seçimi ipuçları
- batarya ömrü gerçekleri
- renault zoe ikinci el tavsiyesi
- id 4 alınır mı kullanılmış tecrübeler
- klima menzil excel tablosu
- uzun yol için en iyi elektrikli araç
- elektrikli araç batarya ömrü
- aileme arabayı nasıl anlattım
- elektrikliye geçiş tecrübeleri 2
- servis deneyimleri marka marka
- sarj kuyrugu muhabbeti
- kwh hesabı basit bi iş
- audi e tron almak mantıklı mı 2
- devlet teşvikleri ne işe yarıyor
- hızlı şarjda sıra kavgası
- togg sigorta primleri neden uçtu
- tesla m3 kullanmak byd den sonra
- bir pedalla sürüşün püf noktaları
- byd ota güncelleme hatası verdi
- elektrikli araç şarjı faturaya nasıl yansıdı
- / 4