• bugün (107)
3 entry daha
  1. ankara sıcağında klimayı açınca tüketimim anında 20 kwh/100km'nin üzerine çıktı. togg'la yaptığım excel takibinde net görüyorum: klima yazın %15-20 arası menzil götürüyor. (bkz: yaz sıcağında şarj hesapları)