• bugün (106)
2 entry daha
  1. bir türlü sevemedim bu formula e'yi, ses olmayınca heyecan gitmiş. teknoloji harikası diyolar ama tribündekilerden mekanik arıza falan bekle, o da olmuyor. otonom sürüş ve otamatize navigasyon gibi şeylerle alakası yok bence, birkaç sene sonra meraklısının uğraşacağı bir niş spor haline gelir.