• bugün (105)
  1. togg t10x'imde otonom sürüşü aktif kullanıyorum ama fsd seviyesinde bir şey beklemeyin. ankaralı olarak otobanda denedim, şerit takibi bazen kopuyor, rampa virajlarda direksiyonu sizin müdahale etmenizi istiyor. tesla'lardaki fsd'yi biraz araştırdım, onlar daha ilerde ama ben yine de aracın elime bırakmam, insan refleksi olmadığı sürece tam güvenemiyorum.

    tüketim verilerimi excel'de karşılaştırdım, otonom açıkken otobanda ortalama 1-2 kw daha az harcıyor, çünkü gaz/ fren geçişleri daha optimum. ama şehir içinde kalabalıkta devreye alana kadar trafik çözülüyor, o yüzden çok anlamlı gelmedi. marka fanatizmi yapmadan söyleyeyim: şu anki seviyede otonom sürüş sadece sürücü destek, 'kumar oynuyormuş gibi' kullanılacak bir şey değil.

    bu tarz togg otonom sürüş deneyimi paylaşanlar var mı
    bu tarz fsd türkiye kullanımı henüz yaygın değil
    bu tarz elektrikli araç tüketim hesabı kafa açıyor
    (bkz: togg t10x ilk izlenimler)
   tümünü göster