-
togg t10x'imde otonom sürüşü aktif kullanıyorum ama fsd seviyesinde bir şey beklemeyin. ankaralı olarak otobanda denedim, şerit takibi bazen kopuyor, rampa virajlarda direksiyonu sizin müdahale etmenizi istiyor. tesla'lardaki fsd'yi biraz araştırdım, onlar daha ilerde ama ben yine de aracın elime bırakmam, insan refleksi olmadığı sürece tam güvenemiyorum.
tüketim verilerimi excel'de karşılaştırdım, otonom açıkken otobanda ortalama 1-2 kw daha az harcıyor, çünkü gaz/ fren geçişleri daha optimum. ama şehir içinde kalabalıkta devreye alana kadar trafik çözülüyor, o yüzden çok anlamlı gelmedi. marka fanatizmi yapmadan söyleyeyim: şu anki seviyede otonom sürüş sadece sürücü destek, 'kumar oynuyormuş gibi' kullanılacak bir şey değil.
bu tarz togg otonom sürüş deneyimi paylaşanlar var mı
bu tarz fsd türkiye kullanımı henüz yaygın değil
bu tarz elektrikli araç tüketim hesabı kafa açıyor
(bkz: togg t10x ilk izlenimler)
- bugün (105)
- / 4
- id 4 kullanıcı yorumları 2
- formula e gerçekten izlenir mi
- elektrikli araç vergisi kafam karışık
- yeni çağın vites hevesi
- togg servis ağı yeterli mi
- benzinli vs elektrikli gerçek maliyet
- tesla ota güncelleme sorunları
- hızlanma bağımlılığı mı performans sancısı mı
- atto 3 ten sonra ses sistemi
- awd elektrikli araç tavsiyeleri
- elektrikli araç vergi avantajları
- volkswagen id 4 kullanıcı yorumları
- şarj hızı kıyaslama tablosu 2
- fiat 500e gerçek menzil
- yazın klima ile menzil kaybı 2
- mini cooper se küçük batarya büyük eğlence
- otonom sürüş gerçekten işe yarıyor mu
- şarj süresi karşılaştırması 2
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- menzil hesaplama tüyoları
- bev phev hev arasındaki farklar
- elektrikli araç pişmanlık anketi
- menzil kaygısı gerçek mi
- elektrikli araç modelleri 2025 2026
- menzil kaygısı bir yanılgı mı
- tesla güncellemelerinde yaşanan sorunlar 2
- elektrikli araç alan pişman mı oluyor
- tesla servis randevu süreci sorunlu mu
- porsche taycan kullanıcı deneyimleri
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- / 4