• bugün (103)
  1. mercedes ve bmw'den sonra elektrikliye geçince insanın kafası karışıyor doğrusu. aracı denedim, hızlanması başka bi' alem ama iç kalite hissiyatı biraz plastik gibi geldi. yazılım güncellemeleri falan çok iyi de wallbox ayarı yaparken sigortayı attırmamak lazım, ona dikkat.
   tümünü göster