-
iki yıldır togg kullanıyorum, gelinen noktayı rakamlarla görmek lazım. ilk serilerde menzil tam 314 kmydi yazın, şimdi soğukta 280 falan görüyorum. artısı şarj istasyonları ister istemez devlet desteğiyle yayıldı, satış sonrası servis için hâlâ 'muamma' diyenler var ama yavaş yol alıyoruz. mühendis gözüyle söyleyeyim: gururdan ziyade ham verilerle kıyaslayın derim. bu tarz (bkz: togg t10x kullanici yorumlari) bu tarz (bkz: yerli araç şarj ücreti pahalı)
- bugün (107)
- / 4
- porsche taycan kullanıcı deneyimleri
- mercedes eqe lansman sorunu
- tek pedalla surme deneyimi 2
- şarj süreleri gerçekçi tablo
- kwh hesaplaması pratik rehber
- türkiye de şarj ağı ne durumda
- audi e tron durdukça gülüyor
- menzil hesaplama tüyoları
- istanbul ankara yolda şarj olur mu
- lüks elektrikli segment analizi
- ailemin elektrikliye önyargısı
- klima menzili nasıl etkiler
- batarya sağlığı ve garanti süresi
- kwh nedir nasıl hesaplanır
- cybertruck türkiye yollarına çıkar mı
- elektrikli motosiklet artıları eksileri
- elektrikli araçla bin km yolculuk
- mercedes eqe kullanıcı deneyimleri
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- yerli elektrikli araç markası
- şarj kuyruğu hayatın gerçeği
- elektrikliyle menzil kaygısı dönemi
- tesla model 3 kullanıcısı ne der
- şarj süresi tablosu
- yokuş çıkarken wallbox düşünmek
- awd elektrikli araç tavsiyesi
- togg t10x ses sistemi yorumu
- elektrikli araçta lastik seçimi
- kia ev6 kullanan var mı
- togg t10x sahipleri deneyimler 2
- / 4