• bugün (100)
  1. ankaralı olarak geçen kış togg'umla resmen sınadım kendimi. önceki dizel aracımda debriyaj ve patinaj derdi bitmezdi, şimdi anlık tork sayesinde karda aslında daha kontrollü hissettim, zira çekiş kontrolü anında devreye giriyor. tek handikap menzil düşüşü oldu işte, kış şartlarında klima ıvır zıvır ekleyince menzil tahmini bir anda havaya gidiyor. bir gün evin önünde donmuş halde şarj kablosu çıkmaz oldu: sulu karda donunca acayip zor oluyor. en azından dört motor/kaydırmazlık iyiydi. rakamlar ortada, yaza göre %30 daha fazla harcıyorum ama yolda kalacağım bir an olmadı.
   tümünü göster