-
ankaralı olarak geçen kış togg'umla resmen sınadım kendimi. önceki dizel aracımda debriyaj ve patinaj derdi bitmezdi, şimdi anlık tork sayesinde karda aslında daha kontrollü hissettim, zira çekiş kontrolü anında devreye giriyor. tek handikap menzil düşüşü oldu işte, kış şartlarında klima ıvır zıvır ekleyince menzil tahmini bir anda havaya gidiyor. bir gün evin önünde donmuş halde şarj kablosu çıkmaz oldu: sulu karda donunca acayip zor oluyor. en azından dört motor/kaydırmazlık iyiydi. rakamlar ortada, yaza göre %30 daha fazla harcıyorum ama yolda kalacağım bir an olmadı.
- bugün (100)
- / 4
- t10x sahipleri ne diyor
- tesla servis randevu süreci sorunlu mu
- formula e pistte neler oluyor 2
- menzil kaygısı ne demek
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- eve gelen zam faturaya yansıdı
- servis kabusum marka marka 2
- çinli araba alınır mı
- mini cooper se izlenimleri
- elektrikli araç temel terimler
- 2025 te hangi modeller gelecek
- elektrik faturası şoku
- karda elektrikliyle ilk deneyim
- cybertruck türkiye ye gelir mi 3
- elektrikli araç batarya ömrü ne kadar
- bmw i4 izlenimleri
- hızlı şarjda sıra kavgası
- çin malı elektrikli araba düşüncesi
- togg hisse durumu hakkında düşünceler 2
- 800v mimari nedir
- ikinci el ev almak yerine elektrikli araç
- byd atto 3 ilk izlenim
- lüks elektrikli araç modelleri
- menzil kaygısı gerçek mi abi
- audi e tron teknik servis tatli mi 2
- cybertruck türkiye için uygun mu
- hızlı şarj istasyonu tavsiyeleri
- bmw i4 gerçek kullanıcı yorumları 2
- istanbul şarj ağı değerlendirmesi
- cybertruck türkiye yollarına çıkar mı 2
- / 4