-
byd atto 3 ile geçen hafta yaptım bu rotayı. tam menzil 420 km yazıyor ama kış şartlarında ve klima açıkken 300 km'yi zor gördüm. bolu dağı'nda tüketim tavan yaptı. gerede'deki şarj istasyonu dolu muydu, yoktu ama üç şarj ünitesinden biri arızalıydı, sinir bozucu. toplamda 6 saat sürdü yol, bir mola yedim. normal araba ile 4 saat sürerdi, aradaki 2 saatlik farka değer mi, karar sizin.
- bugün (108)
- / 4
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- t10x sahipleri ne diyor 2
- yerli elektrikli araç almak mantıklı mı
- togg servis ağı nasıl
- porsche taycan gerçek kullanıcı deneyimleri
- elektrikli araç şarj faturası
- togg servis altyapısı yeterli mi
- lüks segment elektrikli araçlar 2
- elektrikli araçla şehirlerarası yolculuk
- tesla ota güncelleme sıkıntıları
- togg t10x kullanıcı deneyimleri
- evde wallbox kurarken dikkat edilmesi gerekenler
- elektrikli araçla kış yolculuğu
- 2026 da gelecek yeni modeller
- menzil kaygısı nedir
- istanbul ankara arası elektrikli araç
- elektrikli araçların sessizliği sorun mu
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir
- regeneratif frenaj nedir
- hisse bazında tesla h l uçuyor mu
- menzil kaygısı psikolojisi
- türkiye de şarj ağı ne durumda 2
- audi e tron sahipleri memnun mu
- şarj süresi tablosu
- reno zoe ikinci el
- performans bağımlılığı
- lüks tarafta elektrikli atak
- / 4