• bugün (109)
  1. byd atto 3 ile geçen hafta yaptım bu rotayı. tam menzil 420 km yazıyor ama kış şartlarında ve klima açıkken 300 km'yi zor gördüm. bolu dağı'nda tüketim tavan yaptı. gerede'deki şarj istasyonu dolu muydu, yoktu ama üç şarj ünitesinden biri arızalıydı, sinir bozucu. toplamda 6 saat sürdü yol, bir mola yedim. normal araba ile 4 saat sürerdi, aradaki 2 saatlik farka değer mi, karar sizin.