• bugün (102)
5 entry daha
  1. izmir'de gezerken görüyorum, şehir içi için iddialı ama bizim atto 3'ün yanında menzil cücesi gibi kalıyor. yine de sempatik araba, herkesin ihtiyacı farklı, faturası da tatlı olur belki. bu tarz şehir araçları için ideal