• bugün (107)
  1. fiat 500e bir arkadaşta var, o kullanıyor, anlattığına göre şehir içinde hanım hanımcık gidiyor ama uzun yola çıkınca menzil kaygısı başlıyormuş. ayrıca iç mekanda o retro hava güzel ama bagajına bir market poşeti bile zor sığıyor diyor.
  2. fiat 500e şehir içinde cuk diye oturuyor ama uzun yolda iki şarj molasıyla hafızanı tazelersin, biraz da arabayı.
  3. 3 yıldır kullanan arkadaş günde 20 km yol yapıyormuş "yetiyor" diyor, ama şehir dışı yolculuklarda aracın başında menzil duası ediyor. yazılımdaki ufak tefek hatalar da cabası, kısacası semt arabası kafası.
  4. byd atto 3'ten sonra merak ettim, küçük elektrikli bir araba olarak şehir içinde nasıldır? şarj olayı ve menzil konusunda pratikte ne yaşıyorsunuz? menzilini değil de şarj hızını sormak lazım aslında. (bkz: elektrikli mini araba deneyimi) bu tarz bir aracın wallbox ile evde şarjı bu tarz bir avantaj sağlar mı? bu tarz bir konuda net bilgi bulmak zor. bu tarz (bkz: kompakt elektrikliler şehir canavarı mı)