• bugün (107)
  1. vallahi izlerken keyifli de bir yandan bizim atto 3 daha hızlı gitse gider mi diye düşünmeden edemiyorum.
  2. gen3 araçları görünce 'işte bu' dedim. formula 1 kadar olmasa da yarışlar daha çekişmeli geçiyor bence. yazılımcı olarak attack mode ve fanboost mekaniklerini ilginç buluyorum. tesla'da ota güncellemeleriyle yarış deneyimi yaşamak başka bir şey tabii. menzil kaygısı diyenlere inat, elektrikli motor sesi (ya da sessizliği) ile yarış izlemek keyifli. biraz da takımların strateji hatalarını eleştirmek için izliyorum aslında.
  3. vızıltılı arabalar dönüp duruyor ama sesizlik o kadar rahatsız edici değil aslında.