-
vallahi izlerken keyifli de bir yandan bizim atto 3 daha hızlı gitse gider mi diye düşünmeden edemiyorum.
-
gen3 araçları görünce 'işte bu' dedim. formula 1 kadar olmasa da yarışlar daha çekişmeli geçiyor bence. yazılımcı olarak attack mode ve fanboost mekaniklerini ilginç buluyorum. tesla'da ota güncellemeleriyle yarış deneyimi yaşamak başka bir şey tabii. menzil kaygısı diyenlere inat, elektrikli motor sesi (ya da sessizliği) ile yarış izlemek keyifli. biraz da takımların strateji hatalarını eleştirmek için izliyorum aslında.
-
vızıltılı arabalar dönüp duruyor ama sesizlik o kadar rahatsız edici değil aslında.
- bugün (107)
- / 4
- evde şarj istasyonu önerileri
- formula e gerçekten zaman kaybı mı
- şarj ağı labirenti
- çin malı elektrikli araç yorumu
- elektrikli araç ses sistemi önerileri
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- mercedes eqe sahipleri 2
- audi e tron alınır mı
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- kwh hesabı ve anlamı
- ev ev hibrit güç seçenekleri
- tek pedalla sürüş nedir
- sessizlik mi lüks mü
- taycan gerçek kullanıcı görüşleri
- güncelleme şov bitti mi
- bidirectional charging nedir
- karda elektrikli araç sürmek
- tesla model y günlük kullanım
- togg halka arz bekleniyor
- formula e heyecanı
- mini cooper se günlük kullanım
- rejeneratif frenaj nedir
- bagaj hacmi ve pratiklik
- en iyi elektrikli suv tavsiyeleri
- aile baskısı ve elektrikli
- örs ve rejenerasyon nedir
- supercharger ağı çare mi
- şarj süresi gerçek hayat tablosu
- lüks elektrikli araçlar mantıklı mı
- ötv indirimiyle elektrikli araç
- / 4