• bugün (112)
3 entry daha
  1. geçen hafta bir arkadaşımın id.4'ünü kullandım, acemi şoför gibi hissettim açıkçası. her şey o kadar yavaş ve konservatif ki insan 'abi bu araba beni uyutacak' diyor.