• bugün (112)
  1. elektrikli araç sahiplerinin en büyük korkusu menzil kaygısı. ben de model 3'ü alana kadar bu konuda çok endişeliydim. ilk bir ay sürekli batarya yüzdesine bakıyordum, şarj istasyonu arıyordum. ama sonra fark ettim ki günlük kullanımda %90'ı geçmiyorum. uzun yolda da rotayı planlarsan sorun yok. yani biraz abartılıyor bu mesele. tabii herkesin sürüş alışkanlığı farklı, o ayrı.