• bugün (112)
3 entry daha
  1. alman arabalarının dayanıklılık efsanesine ben de inanırdım. 15 yıl kullandığım dizel sedanım hiç sorun çıkarmamıştı. ama togg t10x'e geçince fark ettim ki bazı alman araçlarındaki yazılım sorunları gerçekten can sıkıcı. t10x'teki OTA güncellemeleri sayesinde bu tarz sorunlar çözülüyor ama almanlarda servise gitmekten kurtulamıyorsun. yani rakamlar konuşsun, her milletin arabası kusurlu.