-
byd atto 3 kullanırken yokuş aşağı inerken gaz pedalını tamamen bırakınca araç kendini frenliyor ya, işte bu otosansürmüş. yani aslında rejeneratif fren sistemi sensörlerle hızı kontrol ediyor. ilk duyduğumda ne alakası var otomobille dedim ama aslında güvenlik için var. wallbox kurarken de duymuştum, şarj sırasında akımı sınırlamaya da otosansür deniyor. meğerse her yerde varmış bu.
- bugün (112)
- / 4
- otosansür nedir otomobilde 2
- bir alman efsanesi daha
- mini cooper se kullanıcı yorumları
- elektrikli araç terimleri sözlüğü
- hızlanma bağımlılığı mı nedir
- menzil kaygısı efsane mi
- superonline ve türk telekom
- elektrikli araç direksiyon temizliği
- one pedal ile uyum sağlama süreci
- otv indirimi cep yakıyor
- togg servis agi hakkinda
- otonom surus deneyimleri
- ucuz elektrikli araba tavsiyeleri
- 31 milyarlık oyuncak model 3
- şarj kuyruğu anıları
- audi e tron alınır mı
- hızlı şarj süreleri kılavuzu
- tesla servis randevu süreci
- togg t10x sahipleri ne diyor
- ötv indirimi bitti mi
- servislerde neler yaşanıyor marka marka
- dört çeker elektrikli suv öner
- formula e biraz ezber bozdu
- aile elektrikli arabaya nasıl ikna edilir
- klima açınca menzil ne kadar düşüyor
- dort ceker elektrikli tavsiyesi
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- kışın menzil düşüşü verileri
- togg servis ağı yorumları
- klima menzil kaybı yazın
- / 4