• bugün (112)
  1. dizel araçtan togg t10x'e geçince insanın başı dönüyor. 0-100'ü 7.6 saniye diyorlar ama elektrikli motorun anlık torku bambaşka bir his. kalkışlarda arkaya yapışma hissi gerçekten bağımlılık yapıyor. ama ben excel'de tüketim takibi yaparken bu hızlanmaların faturaya etkisini görünce ister istemez frene basıyorsun. performans güzel de ölçülü olmak lazım.