• bugün (107)
  1. byd atto 3 alalı birkaç ay oldu, wallbox kurulumu işine girince evde şarjın ne kadar önemli olduğunu anladım. özellikle 7 kw ve üstü modeller derdimizi çözer mi yoksa 22 kw daha mı mantıklı, bu konuda tecrübesi olan varsa yazsın lütfen.