-
çok duyduk değil mi 'istabul-ankara rahat rahat gidiyor' muhabbetini. ben de inat ettim, martı gibi tesla model 3'üme atladım, yazılım güncellemesinden lezzet aldım ya bir de üstüne bir ara. gidiş inanılmaz rahat geçti açıkçası. autopilot aç, yayıl koltuğuna, bolu'da yolun keyfine var, ankara'ya vardığını anlamıyorsun. lakin, dönüş plan yaparken sarayönü yolundaki 'şarjım bitti' paniği apayrı bir tecrübe. herkes hazırlıklı olsun. menzil kaygısı efsane değil uyanık olun, efsane menzili bitince ortaya çıkan 45 dakikalık sarj molası. ben hazırlıksız yakalanmadım ama tavsiyem: uygulamayı güncel tut, şarj noktanı iyi seç, kalan mikroişlemci kullanımı miktarımı 432 w falan zannetme. bu işin zevki var gerçekten, çünkü araban canlı, güncelleniyor. yolda tüm teslacıların kafası aynı seviyede. aksa da keyif alıyorsun galiba.
bu tarz betayı açmadan önce denenmiş bu tarz turkcell sinyaliyle ters orantılı
- bugün (103)
- / 4
- servis kabusum marka marka
- tesla supercharger deneyimleri
- audi e tron için en ucuz wallbox hangisi
- togg hisseleri ne durumda
- togg servis ağı nasıl
- bmw i4 gerçek kullanıcı yorumları
- klima menzil excel tablosu 2
- elektrikli suv bakana pratik öneriler
- audi e tron teknik servis tatli mi
- otonom surus deneyimleri
- ac dc şarj arasındaki fark
- porsche taycan ilk izlenim
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- otonom sürüş seviyeleri 2
- id 4 kullanıcı yorumları 3
- yaz kliması menzil vurumu
- hyundai ioniq 5 tecrübeleri
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- elektrikli araba yarışları
- elektrikli araç vergileri 2
- byd atto 3 ile fatura şoku
- elektrikli motosiklet yorumları
- rivian ve lucid gelis tarihi
- dort ceker elektrikli onerileri
- elektrikli araç vergileri çıldırdı
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- bir pedalla sürmeye alışmak
- formula e gerçekten izlenir mi 2
- elon musk aklıma takılanlar
- tek pedalla istanbul ankara masalı
- / 4