• bugün (104)
  1. çok duyduk değil mi 'istabul-ankara rahat rahat gidiyor' muhabbetini. ben de inat ettim, martı gibi tesla model 3'üme atladım, yazılım güncellemesinden lezzet aldım ya bir de üstüne bir ara. gidiş inanılmaz rahat geçti açıkçası. autopilot aç, yayıl koltuğuna, bolu'da yolun keyfine var, ankara'ya vardığını anlamıyorsun. lakin, dönüş plan yaparken sarayönü yolundaki 'şarjım bitti' paniği apayrı bir tecrübe. herkes hazırlıklı olsun. menzil kaygısı efsane değil uyanık olun, efsane menzili bitince ortaya çıkan 45 dakikalık sarj molası. ben hazırlıksız yakalanmadım ama tavsiyem: uygulamayı güncel tut, şarj noktanı iyi seç, kalan mikroişlemci kullanımı miktarımı 432 w falan zannetme. bu işin zevki var gerçekten, çünkü araban canlı, güncelleniyor. yolda tüm teslacıların kafası aynı seviyede. aksa da keyif alıyorsun galiba.

    bu tarz betayı açmadan önce denenmiş bu tarz turkcell sinyaliyle ters orantılı