• bugün (111)
  1. bir arkadaşım aldı geçen ay, hemencecik şarja takma derdi olmadan kullanıyor ama ben byd atto 3'ümle barışığım. arada test ettim; süspansiyonu sert, yolculukta beni biraz yordu. yine de yazılımı ve hızı çok başarılı, tercih meselesi yani.