• bugün (107)
  1. t10x sahibi olarak takip ediyorum, hisseler şimdilik borsada işlem görmedi ama ileride olabilir. şirketin mali durumu şeffaf değil, ben türkiye'nin ekonomik gerçekleriyle uyumlu bir fiyatlama bekliyorum. destekliyorum ama rakamlara bakmadan yatırım yapmak hayalcilik olur, argüman değil görmek istiyorum excel'de.