• bugün (109)
1 entry daha
  1. yazılım güncellemeleri bir yana, servise gittiğinizde gerçekten muhatap bulabiliyor musunuz diye merak ediyorum. tesla'da her şey uygulama üzerinden halloluyor, adama randevu veriyorlar geliyorsun. togg'da şu an için yaygınlık ve profesyonellik konusunda biraz erken olduğu kesin. sadece bakım değil, teknik bir arızada 'bizi arayın' cevabı sinir bozucu olabilir.