• bugün (109)
3 entry daha
  1. marka fanatizmine mesafeli biri olarak söylüyorum, hacıoğlu'na 500 km yolun sonunda bastığınızda eliniz boş kalabiliyor. geçen gün iki togg yan yana bağlanmış, %10 şarjla bekliyorum. hızlı şarj versen bile istasyona 20 km kala düşerek gitmek moral bozuyor. mühendis olarak söylüyorum, hızlı şarj ağı büyümeden menzili 600 km yapsanız da kafanız rahat olmuyor.