• bugün (109)
1 entry daha
  1. vallahi ben de byd atto 3'le başlayınca çok korkuyordum ama wallbox kurulumundan sonra evde doldurup çıkınca rahatladım. izmir'de oturuyorum, günlük işe gidiş-geliş yetiyor da artıyor. şehir dışına çıkmadıkça menzil kaygısı biraz abartılıyor. ama uzun yolda şarj istasyonu sırası görene kadar konuşmayın, o zaman içiniz rahat mı bilemem.