• bugün (109)
5 entry daha
  1. ilk partiden alanların şu an yaşadığı en büyük sorun herhalde 'ilk güncellemeyi aldın mı?' muhabbeti. ota geliyor deniyor ama daha ciddi bir güncelleme gören var mı bilmiyorum. bir de şarj istasyonlarında 'abi togg' bakışlarına alışmak lazım, millet seni inceliyor resmen.