-
ilk partiden alanların şu an yaşadığı en büyük sorun herhalde 'ilk güncellemeyi aldın mı?' muhabbeti. ota geliyor deniyor ama daha ciddi bir güncelleme gören var mı bilmiyorum. bir de şarj istasyonlarında 'abi togg' bakışlarına alışmak lazım, millet seni inceliyor resmen.
- bugün (109)
- / 4
- 2026 yenı elektrikli model beklentisi
- elektrikliye ses sistemi taktırma
- byd atto 3 memnuniyeti sorgulanır mı
- elektriklide iyi ses sistemi
- klima açınca menzil düşüşü
- byd atto 3 ilk izlenimler
- 500e değil de hacıoğlu şarj ağı
- menzil kaygısı yalan mı
- togg servis ağı yorumları 2
- formula e nin çekiş gücü
- elon musk neden sevilmiyor
- togg t10x sahibi olmak
- benzinli vs elektrikli maliyet
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- atto 3 le 1000 km yapılır mı
- elektrikli araç yarışları heyecanı
- togg hisseleri ne durumda
- servis deneyimleri hangi markada nasıl
- sarj kuyrugu muhabbeti 3
- servis randevu otomasyon yalan
- sessiz araba sesimizi duyun
- fsd turkiyede ise yarar mi
- otsv indirimi geldi mi
- id4 uzun yol menzil testi
- karda elektrikliyle ilk deneyim
- şarj süresi tablosu
- elektrikli araç sessiz olunca
- en iyi elektrikli suv hangisi
- bmw i4 kullanan var mı
- ikinci el elektrikli araç almak 2
- / 4