-
atto 3 sahibi olarak şarj sürelerini bir kenara not ediyorum. evde wallbox ile 7 kw'ta doldururken 6-7 saat sürüyor ama şehirlerarası yolda 50 kw hızlı şarjla yarım saatte %80’e geliyor. işin içine hava sıcaklığı girince iş değişiyor; kışın bu süreler ciddi uzuyor. tecrübelerime dayanarak söylüyorum, herkesin kendi kullanım senaryosuna göre bir tablo çıkarması gerek.
(bu tarz şarj hesaplama uygulamaları var) -
wallbox'u taktıralı birkaç ay oldu, her gece yüzde 20'lerden %80'e 3 saat gibi bir sürede geliyor. ama kışın bu süre uzuyor, hadi bakalım faturaya ne yansır heyecanla bekliyorum. şu an için akıllı şarja alışmaya çalışıyorum, bakalım yazın daha mı kısa olacak.
- bugün (111)
- / 4
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir 2
- tesla model 3 alınır mı 2
- mini cooper se küçük batarya büyük eğlence
- renault zoe ikinci el alınır mı
- elektrikli araçla yola çıkmak
- tesla model 3 kullanıcısı ne diyor
- elektrikli araç vergi avantajları
- otonom sürüş seviyeleri
- tek pedalla surme deneyimi
- togg hisse senedi ne durumda
- rivian ve lucid türkiye ye gelir mi
- evde şarj ünitesi kurmak
- elektrikli araç terimleri
- pil garanti süreleri
- model y sahipleri ne diyor
- elektrikli araçlarda lastik aşınması
- wallbox kurulumu ve elektrikçi maceraları
- menzil kaygısıyla baş etme yöntemleri
- supercharger ağı işte böyle çalışıyor
- taycan kullanıcı yorumları
- kwh hesaplaması pratik rehber
- çinli araçlarda batarya ömrü
- wallbox kurulum maliyeti 2025
- wallbox serüveni ve bilançosu
- audi e tron durdukça gülüyor
- şarj süresi gerçek hayat tablosu
- fiat 500e küçük şehir arabası
- mercedes eqe kullanıcı yorumları
- tesla model y alınır mı
- id 4 sahipleri ne diyor
- / 4