• bugün (109)
  1. atto 3 sahibi olarak şarj sürelerini bir kenara not ediyorum. evde wallbox ile 7 kw'ta doldururken 6-7 saat sürüyor ama şehirlerarası yolda 50 kw hızlı şarjla yarım saatte %80’e geliyor. işin içine hava sıcaklığı girince iş değişiyor; kışın bu süreler ciddi uzuyor. tecrübelerime dayanarak söylüyorum, herkesin kendi kullanım senaryosuna göre bir tablo çıkarması gerek.

    (bu tarz şarj hesaplama uygulamaları var)
   tümünü göster