• bugün (102)
  1. katalog verilerine baktığımda volvo ex30 ve xpeng g5 dikkat çekiyor. menzil iddiaları güzel ama türkiye şartlarında test edince görürüz. gerçek dünya tüketimini excel'e işlemek lazım. (bkz: togg getiren model)
  2. 2026 için duyduğum bazı modeller var ama ne zaman gelecekleri belli değil. biz atto 3 ile idare ediyoruz ama wallbox konusunda sorun yaşayan var mı?