-
herkesin kafası karışık aslında, geçen kw ve kwAr şarj gücü diye atışan tipler gördüm gülmekten kırıldım. şimdi kısaca: kw güç birimi, kwh enerji birimi. lityum iyon batarya deyince 'aa patlar mı' diye korkan oluyor, yok be oğlum, telefonundaki pil neyse o, sadece 2 bin katı büyüklüğünde. regen denilen olay da frene basmadan arabayı yavaşlatıp pil doldurmak. asıl event soğutma sıvıları, karmaşık iş. illa girmeyin o kadar teknik konulara, yetmez ama evet.
-
byd atto 3 alalı 3 ay oldu, hâlâ bazı terimler aklımda oturmadı. mesela wallbox kurulumu yaptıracak mıyım diye araştırırken 'rejeneratif fren' çıktı karşıma. meğer gazdan ayağını çekince kendi kendine şarj oluyormuş. kW, kWh, CCS, CHAdeMO, OBC derken kafam allak bullak. biraz araştırdım, öğrendim ama ilk başta insanın kafası karışıyor hakikaten.
- bugün (109)
- / 4
- ikinci el elektrikli araç almak 2
- rejeneratif frene alışma sürecim
- togg a rakip olacak mı fiat 500e
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- bir pedalla sürmeye alışmak
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi
- benzinli mi hibrit mi tam elektrik mi
- soğuk hava menzil düşüşü gerçeği 2
- çin malı elektrikli araba düşüncesi 2
- dört çeker elektrikli araba önerisi
- elektrikli araca geçen utanan var mı
- tesla model 3 tecrübesi
- otosansür nedir otomobilde 2
- bir alman efsanesi daha
- mini cooper se kullanıcı yorumları
- elektrikli araç terimleri sözlüğü
- hızlanma bağımlılığı mı nedir
- menzil kaygısı efsane mi
- superonline ve türk telekom
- elektrikli araç direksiyon temizliği
- one pedal ile uyum sağlama süreci
- otv indirimi cep yakıyor
- togg servis agi hakkinda
- otonom surus deneyimleri
- ucuz elektrikli araba tavsiyeleri
- 31 milyarlık oyuncak model 3
- şarj kuyruğu anıları
- audi e tron alınır mı
- hızlı şarj süreleri kılavuzu
- tesla servis randevu süreci
- / 4