• bugün (110)
  1. byd atto 3 alalı 3 ay oldu, hâlâ bazı terimler aklımda oturmadı. mesela wallbox kurulumu yaptıracak mıyım diye araştırırken 'rejeneratif fren' çıktı karşıma. meğer gazdan ayağını çekince kendi kendine şarj oluyormuş. kW, kWh, CCS, CHAdeMO, OBC derken kafam allak bullak. biraz araştırdım, öğrendim ama ilk başta insanın kafası karışıyor hakikaten.
   tümünü göster