-
devlet elektrikliye geçin derken bir yandan da bindirdikçe bindiriyor, motor gücüne göre vergi dilimleri geldi. eskiye özlem nostaljisi yaşıyorum açıkçası. (bkz: ötv zammı sonrası elektrikli araç almak)
-
mtv'ye ek olarak appley tr de özel tüketim affı yok, t10x ile yıllık hesabıma baktım binde bir gelir mi diye düşünüyorum ama maalesef mevcut yapı çevreci arabayı bile cezalandırıyor.
-
vergi konusuna gelince excel'ime bakmadan yorum yapmayayım dedim ve rakamlar gerçekten acıtıcı. ötv matrahı güncellenene kadar orta segment elektrikli bir arabanın vergi yükü yarı yarıya düşmüş gibi görünse de, aslında sanıldığı gibi avantajlı değil. bir togg t10x sahibi olarak söylüyorum ki, yıllık mtv'de dizel sedanımdan daha fazla ödüyorum.
(bkz: dolaylı vergi cenneti türkiye) (bkz: matrah güncellemesi yeterli değil) yerli üretim araçlarda biraz nefes aldırsalar da işin özü devlet elektrikliye geçişi desteklemiyor, daha çok 'geç ama geçme' modunda.
- bugün (103)
- / 4
- klima menzil excel tablosu 2
- elektrikli suv bakana pratik öneriler
- audi e tron teknik servis tatli mi
- otonom surus deneyimleri
- ac dc şarj arasındaki fark
- porsche taycan ilk izlenim
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- otonom sürüş seviyeleri 2
- id 4 kullanıcı yorumları 3
- yaz kliması menzil vurumu
- hyundai ioniq 5 tecrübeleri
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- elektrikli araba yarışları
- elektrikli araç vergileri 2
- byd atto 3 ile fatura şoku
- elektrikli motosiklet yorumları
- rivian ve lucid gelis tarihi
- dort ceker elektrikli onerileri
- elektrikli araç vergileri çıldırdı
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- bir pedalla sürmeye alışmak
- formula e gerçekten izlenir mi 2
- elon musk aklıma takılanlar
- tek pedalla istanbul ankara masalı
- mercedes eqe sahipleri
- uzun yolda elektrikli araç
- şarj kuyruğu anıları
- e tron alma vakti
- evden elektrikliye geçiş ve indirim
- ac vs dc şarj farkı
- / 4