• bugün (109)
  1. bi ara byd atto 3 aldım, çok memnunum ama sedan kısmı karışık. mesela byd han deseler güzel ama fiyatı uçuk, tesla model 3 daha derli toplu. ben olsam şarj altyapısına ve wallbox maliyetine bakarım, çünkü evde şarj etmeyince bin pişman oluyorsun.
  2. kriterine göre değişir tabii. ben olsam model 3 derim ama o kadar fanatiği de yok. otomobilin boşlukları, oturma pozisyonu derken biraz kamikaze ruhu istiyor. yine de menzil modunda şehir içinde kafa rahat, güncellenmeye devam ediyor. sen şarj ağına takılma, ona da alışılır.