-
motor sesi olmayınca arabalar uçan sinek gibi geçiyor, alışmak biraz zaman alıyor.
-
dün akşam televizyona denk geldim de formula e'dekiler kağıttan kaplumbağa gibi gidiyor bir de üstüne sessiz hiçbir büyüsü yok ya. elektrikli araç sahibi olarak motorsporlarını seviyorum ama tarafta rüzgar sesi ve lastik ciyaklaması yetmemiş bana. bari süpürge edasına bir pit stop tüyosu ekleseler izlenir
- bugün (109)
- / 4
- togg halka arz bekleniyor
- formula e heyecanı
- mini cooper se günlük kullanım
- rejeneratif frenaj nedir
- bagaj hacmi ve pratiklik
- en iyi elektrikli suv tavsiyeleri
- aile baskısı ve elektrikli
- örs ve rejenerasyon nedir
- supercharger ağı çare mi
- şarj süresi gerçek hayat tablosu
- lüks elektrikli araçlar mantıklı mı
- ötv indirimiyle elektrikli araç
- tek pedalla sürüş tecrübesi 2
- id 4 sahipleri ne diyor 2
- formula e ilk izlenimim
- rivian lucid türkiye yılı
- lüks elektrikli araçlar
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- ikinci el tesla alinir mi simdi 2
- voltaj freni ne işe yarar
- kış menzili düşenlere tavsiyeler
- menzil hesaplama tüyoları
- bev phev hev nedir
- kia ev6 izlenim
- tesla hisse fiyatı
- porsche taycan alınır mı wallbox düşünen
- klima açınca menzil ne kadar düşüyor
- pratik menzil hesabı nasıl yapılır
- elektrikli araç jargonuna giriş
- hızlanma bağımlılığı mı performans sancısı mı
- / 4