• bugün (107)
2 entry daha
  1. byd atto 3'te voltaj frene denk geldim, meğer yokuş aşağı giderken bataryayı şarj ediyormuş. wallbox'tan ziyade bu sistem faturaya direkt katkı sağlıyor; hele dik rampalarda hiç fren yapmadan gidiyor insan, takip edin derim.