• bugün (108)
1 entry daha
  1. ben ankarada kışın 2 kw sabit ısıtıcı gibi çalışıyor diye hesaplamıştım yüzde 15-20 arası rahat düşüyo ama sıcak havada soğutma daha masum, togg'da klima modunu ayarlayıp excel'e not düşmek lazım.
    (bkz: menzil klima ilişkisi)