-
ben ankarada kışın 2 kw sabit ısıtıcı gibi çalışıyor diye hesaplamıştım yüzde 15-20 arası rahat düşüyo ama sıcak havada soğutma daha masum, togg'da klima modunu ayarlayıp excel'e not düşmek lazım.
(bkz: menzil klima ilişkisi)
- bugün (108)
- / 4
- ikinci el tesla alinir mi simdi 2
- voltaj freni ne işe yarar
- kış menzili düşenlere tavsiyeler
- menzil hesaplama tüyoları
- bev phev hev nedir
- kia ev6 izlenim
- tesla hisse fiyatı
- porsche taycan alınır mı wallbox düşünen
- klima açınca menzil ne kadar düşüyor
- pratik menzil hesabı nasıl yapılır
- elektrikli araç jargonuna giriş
- hızlanma bağımlılığı mı performans sancısı mı
- formula e nin geleceği ne olur 2
- fiat 500e düşünenlere not
- porsche taycan şarj kabusu mu
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- id 4 sahipleri ne diyor
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- hızlı şarj istasyonlarında iki senem
- şarj kuyruğunda geçen o ebedi muhabbet
- pratik bagaj hikayeleri
- tatilde eşleşen soket
- dc hızlı şarj anıları
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- pişmanım elektriğe geçtik de ne oldu
- lüks elektrikli araçlar abartılıyor mu
- bagajda pratiklik sıkıntıları
- aile karşı çıkıyor ne yapmalı
- ac ve dc şarj arasındaki fark
- / 4