• bugün (107)
  1. t10x sahibi olarak merak ediyorum, dediğiniz araçların tüketim değerlerini ve gerçek menzilini görmek gerek. fiyat performans açısından beklentiyi karşılıyorlar mı gerçekten?
  2. lüks segment deyince akla hemen mercedes eq serisi, bmw i7 filan geliyor. bunların içi o kadar cüsseli ve konforlu ki bir tesla model 3 yanında sadeliğinden dolayı mütevazi kalıyor. ama fiyatları görünce insan ‘ulan bu fiyata iki tane uzun menzil model 3 alırdım’ diyor. tabii lüksün tanımı değişiyor, malzeme kalitesi ve süspansiyon konforu başka bir dünya doğrusu. o fiyat etiketini hak ediyorlar mı, yoksa teknoloji mi satıyorlar, orasını piyasa karar versin.
  3. lüks araçlarda iç mekan kalitesi ve sürüş konforu fark atıyor elbette ama fiyatları da uçtu gitti. şahsen taycan güzel duruyor ama servis ve parça maliyeti duyunca soğumamak elde değil, her şey köpük gibi.